• Bestel gemakkelijk online
  • Gratis afhalen en retourneren in de winkel
  • Persoonlijk advies in onze winkel
menu
0
Vandaag geopend van 09:00 tot 18:00

Algemene informatie

Betaalmogelijkheden

Je kunt bij ons gemakkelijk en veilig online betalen. Betalen kan via:

  • iDEAL
  • Creditcard
  • PayPal
  • Bancontact
  • AfterPay

Levering

Tijdens het bestellen kies je of je de bestelling wilt laten bezorgen of wilt afhalen bij Ruiter & Dier Zeeman in Winkel (NH). Sommige producten kun je alleen in de winkel afhalen. Dit staat bij het product vermeld. 

Verzendkosten

De verzendkosten voor bezorging met DHL bedragen € 6,95 per bestelling. Je bestelling afhalen in de winkel is altijd gratis. Als je bestelling naar België verzonden moet worden, rekenen we €7,50 verzendkosten.
Sommige (extra grote) producten hebben afwijkende verzendkosten. Als dit het geval is, staat het bij het product vermeld.

Levertijden

Bezorging

We proberen je bestelling zo snel mogelijk te verwerken. Bestel je voor 11.00 uur, dan heb je het vaak al de volgende werkdag in huis. Is een product niet op voorraad? Dan ontvang je het binnen2 tot 10 werkdagen. Als er afwijkende levertijden voor een product zijn, vermelden we dit bij het product in de webshop.

Mocht een besteld product onverhoopt toch niet (tijdig) leverbaar zijn, dan nemen wij persoonlijk contact met je op om samen met jou een oplossing te zoeken.

Afhalen in de winkel

Als een product op voorraad is, kun je dit de volgende werkdag vanaf 12.00 uur ophalen. Als een product niet op voorraad is, of afwijkende levertijden heeft, ontvang je van ons bericht wanneer het artikel binnen is.

Service en klachten

Heb je vragen of ben je ontevreden over je bestelling? Wij helpen je graag! Neem contact met ons op via info@ruiterendier.nl of bel naar 0224 - 541 593. Geef, indien mogelijk, aan op welk bestelnummer het gaat. Dit kan de afhandeling van je vraag of klacht bespoedigen. Wij doen ons best om binnen 5 werkdagen te reageren.

Beschadigd of ondeugdelijk product ontvangen

Onze producten worden met de grootst mogelijke zorg verpakt en verzonden. Toch kan het voorkomen dat je een product ontvangt dat beschadigd, incompleet of defect is. Mocht dit het geval zijn, neem dan contact met ons op. Wij laten het product na het zien van een foto weer ophalen door DHL. Wij verzenden zo snel mogelijk een nieuw exemplaar of wij betalen het bedrag aan je terug. Diepvriesproducten kunnen snel bederven en daarom is het niet mogelijk om deze producten terug te sturen of terug te brengen naar de winkel.

Bij het ontvangen van een ondeugdelijk product kun je contact met ons opnemen via info@ruiterendier.nl of telefonisch via 0224 - 541 593.